You think I don't care but I do

Hejsan! Sitter just nu i köket och lagar mat. Tortilini(stavning?) haha. Skolan gick bra, tror jag kommer få godkännt på provet. :) Testade att göra vg och mvg delen men kunde ingenting! Jaja, sen så redovisade jag engelskan men jag behövde rätta lite saker sen ska jag få godkännt. Ska försöka med det nästa vecka, sen har jag nått mina terminsmål i både svenska och engelska! Yey. Jag har precis packat klart allting så det är chill, pappa kommer om ca en timme och hämtar oss. Kommer inte kunna skriva på ca 6 timmar, känns förjävligt jag vet.. Men lovar att uppdatera så fort vi kommer dit, okej?
Jag vet inte vad jag ska göra fram till att tortilinisarna är klara men ska nog sätta på en film. Hörs innan jag åker, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0