You know, that I never leave your side

Hallu! Har precis målat tånaglarna, genomskinliga.(stavning?). Är typ helt klar nästan, eller nä skoja har bara sminkat mig och fixat håret. Jag får flipp för det är hål i mina leggins och jag har inga andra här ååååååååååååh vet inte vad fan jag ska göra. Haha sorry men har lite damp just nu, Lilja är på väg hem nu sen ska vi väl träffas om sådär en timme typ? Hoppas på gud att jag hinner haha. Ingen är hemma, dom är typ vid mälarhöjdsbadet eller nåt? Vilket liv. Nej driver ganska skönt väder ute tror jag har inte satt en fot utanför lägenheten än idag. Hoppas inte att dom kommer hem innan jag drar, för jag sa att jag skulle dra runt 4 haha. Yeah right.
Menmen nu måste jag skynda mig har ingen aning om vad jag ska ha på mig, hjäälp. Hörs imorn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0