Who the hell is gonna believe me, when I don't believe in myself?

Hejsan svejsan! (haha) Nu har jag precis läst lite i biologiboken så jag har en liten humm vad kursen handlar om. Sex. Woho kommer få mvg ;) hahaha. Nej men jag ska försöka få minst vg! Önska mig lycka till.. Nej men ja vad ska jag berätta? Att jag har ätit kanske, och att jag ska hoppa in i duschen nu och sen ska jag välja kläder till imorgon och sen ska jag försöka somna vid 11! Imorgon är det tisdag - kursdag. Så det blir väl typ labb, föreläsning eller något sen ska jag jobba med mitt förkläde. Efter skolan ska jag hem och plugga! Ärligt talat ligger efter i engelskan känns icke bra. Ska ju klara 19 innan terminen är slut och har inte börjat på 18 så det får bli imorgon! Känner mig ganska bra sådär, inte ätit godis på 3 dagar nu och imorgon ska jag ta en promenad med Joanna på kvällen typ. Ska möta henne imorgon typ 5 över 8 vid ica på morgonen, har bestämt mig för att komma i tid varje dag resten av veckan och gå på slutbgsen också! Kom igen det klarar jag väl?
Jaa resten av veckan har jag nog inga planer för förutom på lördag då blir det älvsjöbadet igen, mysigt värre. Men annars typ inte, kanske ska sova hos Lilja på fredag men vi får se. ;)
Nej men nu ska jag avsluta här och gå in i duschen. Uppdaterar mer imorgon love ya all!
Peeeeace
 
Ja vi alla har ju varit små och så här söt var jag haha! Tagen i göteborg något år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0