Torsdag

Hejsan hoppsan! Sitter i mitt kök nu med min cooling till mamma.. Sajk. Skolan idag var chill, kom bara en kvart sent idag!! Jobbade ingenting, har inte gjort det på hela veckan.. Synd för mig. Men jag ligger bra till ändå, så sug. Jag är på dåligt humör samtidigt som jag är glad. Hur lyckas jag? Hmm... Ska snart  börja fixa mig och sen ska jag möta L och J så ska vi gå till skolan igen. Det är öppet hus till åtta och vi ska kolla på dom som uppträder haha. Låter kul, right? Imorgon är det fredag.. Skönt. På lördag så ska jag sova hos Mimmi, eller ja tjejerna. Vi ska ha myskväll, det ska bli najs.
Har ärligt talat ingen lust att skriva mer nu, kommer en lista inom kort. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0