Tisdag!

Godmorgon bloggen! Sitter just nu i min säng och väntar på att plattången ska bli klar. Vaknade idag vid sju och gick upp direkt. Duktiga jag! Sedan har jag fixat allt utom håret, det är fortfarande jättemörkt och det stör jag mig väldigt mycket på! Menmen inget att göra åt saken. Hade tänkt lägga in outfit men kom på att usbkabeln är hos mamma. Såhär ser min dag ut:
8.30-14.00 Skola
14.00-14.20 Hem till mamma och hämta saker
14.20-16.00 Hem igen till pappa och packa!


Resten är jag tyvärr inte säker på vad jag ska göra, men det blir promenad någongång. Vädret ser ju inte sådär jätteroligt ut, får hoppas på att det blir bättre under dagen, för jag hade tänkt att köra på mina klackar idag! Vågar jag verkligen det? Det blir premiär för klackar i skolan! Det ska jag väl klara?
Nej nu måste jag kila, vi hörs senare under dagen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0