Take a second chanse on me

Tjosan. Har precis kommit hem från mamma, hämtade lite småsaker. Fan vad bra skolan gick idag, började med chill fram till typ halv 11 och då redovisade jag engelskan. Gick bra men hon sa att jag skulle prata lite mer nästa gång haha. Jaja sen satt jag och Mimmi kvar i engelska ws och jobbade mer, jag körde på matte. Sen gick vi och käkade, mmm gott för en gångs skull! Sen bestämde vi oss för att gå till centrum och köpa godis sen sätta oss i solen så det gjorde vi! Mysigt. Gick tillbaka vid kvart i 12 och då hade Mimmi spanska så jag satt med henne och jobbade matte. Slutade 2 och då gick jag hem till mamma och drack oboy, pratade lite med henne och så hämtade jag lite saker.
Ikv ska jag hem till Mimmi och jag vet inte vad vi har för planer än men får se vad vi hittar på. Ska nog dra mig mot henne så fort jag har fixat mig, orkar inte vara hemma.
Måste gå, skriver när jag kommer hem. Puss


Kommentarer
Postat av: Mirjam

ooh pluggis ida! :D<333333

2009-05-08 @ 21:09:20
URL: http://mld.blogg.se/
Postat av: Ida

Hehe aa lite kanske :$ :D <3333

2009-05-09 @ 12:42:01
URL: http://ddin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0