Söndag

Hejsan svejsan! Har precis städat, pjuh. Jobbigt. Sist jag skrev så satt jag istället och jobbade med steg 19 i engelska, hihi går riktigt bra faktiskt. Kommer kunna redovisa det nästa vecka vilket betyder att då har jag nått mina terminsmål i både svenska och engelska. Vilket betyder att jag kan lägga ner all min energi på kursen och matten! Great. Känner mig ganska bra sådär. Har duschat, ätit hamburgare och kollat på Gossip Girl. Funderar på om jag ska gå ut en sväng nu, behöver röra på mig och få lite frisk luft. Ska nog göra det. Måste ladda ipoden sen när jag kommer tillbaka, *påminner mig själv*.
Imorgon - måndag. Matte kp och komma igång efter helgen. Blir perfekt, efter skolan så ska jag hem till mamma lämna lite kläder och sen vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på. Får se helt enkelt.
Nu ska jag gå ut och få lite frisk luft. Hare gött som vi göteborgare säger. HAHA.


1. Min superglassiga hamburgare som jag har på handen :) Mimmi trodde inte på mig :((((
2 & 3. Jag och Mimmi kan ju vara lite söta ibland asså.
4. Hahahaha inga kommentarer, Mimmi alltid lika skön.

Kommentarer
Postat av: bbrownie

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAA

Ida jag kommer döda dig!

2009-05-11 @ 16:35:06
URL: http://riseeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0