Run fatboy, run

Godmorgon sötnosar!
Inte för att jag vaknade nu, Joanna väckte mig lite halvt vid 11, men vi låg kvar i sängen och läste lite. Mysigt. Sen gick vi upp och käkade frulle, kalaspuffar och oboy. Finns inget bättre? Jaja, efter det så hoppade jag in i duschen och Joanna satt på toan och höll på med sin data samtidigt. Vilket kul liv. Nu har jag bara klätt på mig lite, får se vad jag hittar på idag.

Kan väl berätta lite om vad vi gjorde igår kväll, vi käkade sen bestämde vi oss för att gå runt trekanten så vi åkte till Liljeholmen och så gick vi ett varv och prata om allt mellan himmel och jord. Så skönt. Åkte till Fruängen och hyrde film, Linas kvällsbok. Sen gick vi och solade, blev inte direkt så mycket brunare men lite iaf. Ja vad gjorde vi efter det? Satte oss på någon fyllebänk ett tag och så kom vi hem vid halv 11. Chillade ett tag sen satte vi på filmen. Den var konstig, boken är sååå mycket bättre. Brukar vara tvärtom faktiskt haha. Menmen, däckade runt 1.

Där fick ni lite mycket information men så såg det ut igår och imorse. Ska snart fixa mig lite, orkar inte sitta hemma så ska försöka träffa någon.
Nu ska jag fortsätta kolla lite bloggar och sen fixa mig, hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0