Onsdag

Godmorgon sötnosar!
Sitter just nu i min säng nyduschad, fresh. Har klätt på mig också. Idag är det ju onsdag och vid ett går mitt tåg mot Göteborg! Ska bli kulkul.. Inte. Mina kusiner ska dit också, nej men vad ska jag säga? Jag får se hur det blir. Nu kurrade precis min mage så jag ska ta lite frulle sen ska jag föna och platta håret och sminka mig och sådär. Sen rullar jag vidare till skolan. Min dag kommer se ut ungefär såhär:
8.30-11.30 Skola
11.30-12.30 Hem till pappa och packa det sista
13.07-? Åka till Göteborg

Jag vet inte vad vi ska göra när vi kommer fram till Göteborg, men jag ska cykla som jag alltid gör. Haha, kanske spana lite efter Philip ocks? Hahaha. Nej men nu måste jag skynda mig, har bara 40 minuter på mig. Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0