Love me or hate me, your choice..

Har nu precis kommit hem från Mimmi! Känner mig sliten och trött men det var väl helt okej igår. Frös som fan men haha Leo och Eddie är så snälla så fick låna deras kläder. Vad gjorde vi egentligen? Typ sprang runt lite, chillade, hahahahahaha Eddie och Mimmi fråga om en skitsöt killes nummer till mig men han svarar inte. Haha riktigt kul. Joanna och Lilja drog typ vid 10 och Mirre och Leo vid 11. Eddie följde med upp och duschade sen gick han också. Sen gick jag och Mimmi upp igen och käka lite glass och ja allmänt tog det lugnt. Somnade runt 2 och sen väckte Mimmi mig idag vid 12. Gick upp käka frulle och kolla robinson repris och sen talang haha. Vi kollade lite foton och städade eller ja Mimmi städade. Pappa kom och hämtade mig för ett tag sen och nu är jag hemma, han håller på med lunch nu sen ska vi gå ut och gå hans långa runda vilket består av typ två timmar. Gött! Kommer vara hemma kanske 6 och då hinner jag ju precis duscha och så innan gossip girl. Perfekt!
Nu ska jag faktiskt lägga mig ner lite och tänka, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0