Lördag

Goddagens! (hahaha?) Har fixat iordning mig, ätit lunch och ja chillat. Riktigt trevligt, om typ en kvart ska jag gå hemifrån möta Joanna i centrum sen ska vi åka mot Mimmi. Jag har funderat ett tag på att lägga ner bloggen eftersom jag typ aldrig har något att skriva om längre och jag har ju förfan inga läsare? Kul att ha en blogg då. Men jag vet inte. Lite hjälp?
Det har liksom varit typ fyra korta inlägg på rad nu, känns ju jättekul. Chansar på att det kommer bli flera inlägg ikv så ni slipper mig inte ikväll iaf.
Nu måste jag fan skynda mig ! Herrå
 Gammal bild på mig och Lilja, i love you <3

Kommentarer
Postat av: bbrownie

Nej du får inte sluta :O! <3

2009-05-17 @ 12:31:07
URL: http://miochli.blogg.se/
Postat av: emelie

tänk inte äns tanken på att sluta blogga ! :o<3

2009-05-17 @ 16:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0