Lista

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:
Men ja
Gnälla: Hehe ja ibland
Skrika: Vadå jag?
Sova: Gosh ja
Ha ångest: Har hänt
Skada dig själv med flit:
Ta mediciner du inte borde ta: NEJj
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Nej
Drömma sexdrömmar: Grrrr
Ta droger: Fuck no
Försöka vara annorlunda: Är mig själv faktiskt
Klä dig i svart: Aa
Gå till kyrkan: Nej haha
Gå i skolan: Yes
Röka: Nej
Ljuga: Eh nej
Hata folk: Nja, hatar några få
Lita på folk: Ni vet om jag litar på er

VEM:
Saknar du:
......
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Typ Mirre
Vill du slå: Mirre i bullfittan
Kysste dig sist: Hemligt
Vill du kittla: Haha Mirre :D
Kramade du sist: Mirre
Vill du prata med: Vadå vill ? haha
Skrek du på sist: Mimmi
Vill du vara som: Mig själv tack
Sårade dig sist: Jag vet inte
Vill du bli galet full med: Inte Mirre iaf haha!
Gjorde dig riktigt glad senast: Dom som sitter bredvid mig nu :)
Fick du sms från senast: Leo
Ringde dig senast: Mimmi
Är vackrast på jorden: .........

HAR DU:
För många vänner:
Man kan inte ha för många vänner
Förföljelsemani: Huh?
Tvångstankar:
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Räknas adhd?
Någon skada: Nej
Färgat håret: Men ja haha?
Brutit några ben: Nevah evah
Några piercings: Öronen bara
Egen dator: Aa
Bra självförtroende: Nesh
Kysst någon: Men ja?
Tagit nakenbilder: Haha nej
Sagt jag älskar dig till någon idag:
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Haha aa
Stulit någonting: Yes..
Lämnat landet: Aa
Tuttat eld på nått: Skoja inte
Gjort något olagligt: Ja

HUR:
Går du: Vet inte
Svarar du i telefonen: Hallå?
Fördriver du tiden: Ser film
Tjänar du pengar: Får pengar när jag behöver typ
Ofta diskar du: Diskmaskin?
Ofta städar du: Typ varje dag
Många stör du dig på: Palla räkna alla?
Ofta träffar du din familj: Nästan varje dag

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag är något ;)
På gud: Eh nej
På rymdvarelser:
Att folk tycker om dig: Bryr mig inte
På ett liv efter detta: Nja vet inte
Att fiskar kan tänka: Haha nej
Att du kommer leva länge: Kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0