Kväll

Men godkväll! Har precis kommit ut från duschen nu, känns fräscht. Var ute och gick med Joanna i typ fyrtio minuter, så skönt att prata med dig gumman! I love you. Nu ska jag lägga mig i sängen och plugga lite engelska. Håller ju på att läsa "Robinson Crouse(stavning?)" på engelska och det är faktiskt inte så svårt som jag trodde! Imorgon så har jag idrott till 4, vi ska ha friidrott yey liksom. Otaggad som fan. Sen ska jag åka och träna med Mimmi ska bli gött! Måste verkligen få bort min mage till sommaren haha! Ska bli riktigt härligt, sen när jag kommer hem har jag tvätt stugan, oh kul. Naaat. Men måste ju ha rena kläder och så.
Nu ska jag faktiskt sätta på mig mjukiskläder och plugga, hörs imorgon babes! Sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0