Kört upp en galge i fittan, så hårt att du hade fått missfall..

Gokväll ! Har nyss kommit hem från promenaden, jag fick med mig bror så vi gick tsm. Tog typ en och en halv timme och det var jobbigt! Innan det så gjorde jag klart steg 19 i engelska så ska försöka hinna redovisa det imorgon, pluspoäng till mig! Imorgon så ska jag gå från skolan typ halv 12 eftersom jag ska till götet vilket betyder jag missar gympan. Woho! Fast på morgonen imorgon så har jag prov, men det ska jag klara!! Lovar er. Om jag inte får godkännt kommer jag gå och dränka mig.
Nej men nu sa min brosha att duschen var ledig så nu väntar den! Sen ska jag packa det sista och kolla klart på "Kalle och chokladfabriken", yey! Hörs imorgon. G-natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0