Is it true?

Tjobre! Eller kanske godnatt? Ligger iaf i sängen just nu i lillstugan eller heter det så? Jättemysigt och jag älskar deras sängar. Mohaha. Idag har det varit full fart all the time, började med att vi åkte och kollade på min kusins match. Basket. Ja vad ska jag säga? Har aldrig kollat på basket förut och det var.. Intressant. Haha! Nej men sen gick vi och käkade, riktigt gott. Sedan gick vi tillbaka dit och så kollade vi på hans andra match. Efter det åkte vi till mina andra kusiner, Emil och Emma. Hoppade studsmatta typ ett tag och sen gick vi till någon minigolfbana. Dom körde men det orkade jag verkligen inte så jag skrev deras poäng. När dom kört klart gick vi till en resturang i närheten, jag tog pizza. Var riktigt jävla sugen på det! Sen gick vi hem till dom igen och så åkte vi hem efter någon timme. Var helt död när vi kom hem så skyndade mig att ta bort sminket och så, sen gick jag hit och nu ska jag sova så fort min brosha har läst klart. Han läser "män som hatar kvinnor" haha.. Den är typ.. Vuxenbok. Och den verkar sjukt dålig.
Imorgon ska det regna enligt tidningen, så får se vad vi hittar på då. Farmor ska på gym imorgon bitti, självklart ville jag följa med men man måste ju vara 15.. Så blev lite sur där. Ska försöka mig upp ändå ganska tidigt och gå ut och gå. Har ju hållt det jag sa, idag har jag gått typ en och en halv timme. Inte samtidigt då, men sammanlagt. Bra jobbat Ida!
På söndag kommer jag hem förresten! Ska bli skönt att få träffa alla mina homies som jag saknar ihjäl. Fast mest saknar jag en speciell person. Men ni får inte veta vem, sug på den. :)
Nu slocknar jag snart.. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0