I'm in love with a fairytale

Godkväll! Länge sen jag uppdaterade, men har inte haft någon blogglust. I lördags var det jättechill faktiskt, vi åt kött. Skitgott, sen så satt vi och mös på Mimmis verandra till Euro Vision började och ja grattis Norge! Alla dom andra tyckte han var jättesnygg men jag tycker han var ful haha. Jaja, vi däckade vä runt 4 och sen vaknade jag ungefär vid halv ett. Lilja hade redan dragit så jag Mimmi och Joanna bestämde oss för att göra pannkakor och lite så! Mysigt. Sen fixade jag mig lite smått och packade ihop mina saker och så skjussade dom hem mig. När jag väl kom hem gjorde jag inte så mycket, chillade, kollade på Gossip Girl och duschade. Somnade ungefär vid tre.. Kul!

Idag då. Vaknade vid 9 (började 20 i) smart jag vet.. Kom till skolan vid tjugo i tio efter att ha stressat ihjäl mig. Förmiddagen var en plåga, min hals sved som fan och jag pratade som en jävla kråka! Bestämde mig för att gå hem och det gjorde jag. La mig i soffan direkt och kollade på Ice Age 2. Älskar den. Sen runt 1 tiden så gick jag till Sussie, klippte mig och färgade håret. Det blev sjukt mörkt så ska strax hoppa in i duschen och försöka få det lite ljusare. Kom hem runt halv 4 och då däckade jag framför tvn ett tag och kollade på "That's 70s show" eller vad det heter? Sen kom min söta familj hem och nu gör jag absolut nada. Lyssnar på musik och ska som sagt hoppa in i duschen. Mår lite bättre nu, så det blir skola imorgon. På onsdag ska jag ju till Göteborg! Kommer ha med mig datan så uppdaterar jag så ofta jag kan. Btw, pappa kom in med en väska till mig förut som han hade fått av sin kompis typ, skit fin faktiskt! Haha blev jätteglad. Åh nästa vecka får jag mina pengar också, måste ha nytt smink!!
Men nu ska jag hoppa in i duschen, hörs kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0