If we were a movie..

Hej igen! Har precis duschat och klätt på mig nu. Rakade benen och så, är fräsh nu. Nu hade jag tänkt att föna håret och sen lägga mig ner i sängen och dränka in mig i biologiboken men sen kände jag hur min mage kurrade så jag ska nog ta något att äta först!
Imorgon efter skolan ska jag hem till mamma en snabbis och hämta lite saker, sen ska jag hit igen och så ska pappa tvätta mina kläder och sen ska jag packa och chilla. Gå promenad har jag bestämt! Måste verkligen börja träna nu, ska försöka gå ut varje dag resten av veckan. Alltså röra på mig i minst en timme. I Göteborg funkar det ju absolut, så jag kommer klara det. Vad händer själva under veckan som kommer?
Ska börja föna håret nu sen väntar helvetet.. Suck hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0