I still want you and you know that...

Hellu! Emelie bestämde sig för att komma hit så hon kom runt 4 och ja det är ju alltid lika kul att vara med henne! Jag gjorde klart alla instuderingsfrågor till kursen, asså ärligt talat gjorde g, vg OCH mvg frågorna utan att ens kolla i biologiboken. Jag borde ju fan satsa på mvg eller vad säger ni? Kan ju redan allt haha. Emelie satt vid datan medans jag pluggade och när jag var klar så åt vi. Sen har vi kollat på joey och vänner och nu drog hon för ca en kvart sen. Nu väntar jag på att Joanna ska ringa, vi ska ut på promenad behöver verligen röra på mig! Så nu ska jag sätta på mig mjukiskläder och sätta upp håret i en bulle så hörs vi när jag kommer hem! Kyssar


1. Haha jag, alltid lika glad

2. Miiiih bebis, älskar dig!

3. Mina naglar just nu, haha svarta och snygga!


Kommentarer
Postat av: Anonym

IDA! TA BORT DEN DÄR LILLA DELEN MED CIGGEN! MIN MORSA LÄSER DIN BLOGG!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-05 @ 20:39:08
Postat av: Anonym

P.S I LOVE YOU <3

2009-05-05 @ 20:39:38
Postat av: Victoria

Hejhej, det ser ut som att du går på ngn kunskapsskola? Känner igen golvet på bilden med naglarna på haha. :)

2009-05-06 @ 11:02:03
URL: http://sweetleah.blogg.se/
Postat av: Ida

Hah ja det stämmer går i den i Fruängen. :)

2009-05-06 @ 16:24:36
URL: http://ddin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0