I made my baby say goodbye

Tjenatja! Kollade nyss lite på stormbreaker med snyggingen som spelar i wild child. Grr. Iaf, har gjort klart steg 18 i engelska så det blir redovisning imorgon på det. Najs. Sen har jag tvättat och jag som är så snäll följde med min bror ner till tp för han skulle köpa godis. Vad mer ? Jo ätit. Haha.
Imorgon är det fredag och jag ska tvinga mamma att följa med mig till stan och kolla om skorna har kommit in. Seriöst jag vill vekrligen ha dom... *ledsen i ögat*. Om hon inte vill hänka så ska jag nog plugga. Haha på kvällen får se vad som händer, antingen har jag hemmakväll eller så hittar jag på något annat trevligt. Lördag blir det iaf vid älvsjöbadet och sen slaggar jag hos Mimmi. Mysigt värre.
Nu ska jag sova faktiskt! Godnatt och sovgott....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0