I can't believe I over loved you

Hejhej. Sitter just nu i mitt kök med Joanna och hon sitter vid sin data och jag vid min och så pratar vi med varandra på msn :). Eehehehe, idag så väckte hon mig jag vet inte men iaf vi gick upp käka toast till frulle på hennes balkong. Mysigt! Sen fixade vi oss lite och drog hem till mig och lämna lite saker och så mötte vi Lilja i fruängen och åkte till söder och solade. Sen gick vi och köpte en cola och satte oss i solen. Mys asså! Satt där ett tag och efter så drog  vi till tc och jag skulle köpa strumpbyxor men inget var öppet så vi gick till donken och jag köpte glass och dom varsin cheeseburgare och så satte vi oss och käka. Och ja sen drog vi till Joanna och Lilja drog hem och så hämta vi Joannas saker och nu är vi här. Hon ska sova här inatt och vi ska snart äta sen ska vi dra och sola igen fast i Fruängen den här gången och så ska vi chilla lite ute och så! Vet inte när vi kommer hem men lovar att skriva så fort jag har tid!
Ha en najsig kväll babes, loveu all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0