Glöm droger, jag blir hög på kärlek

Hallå där!
Har precis ätit lunch, tidigt va? haha. Gårkvällen blev lyckad men tänker inte berätta någonting. Hihih. Vaknade upp vid 11 och fixade oss och så drog  vi hem. Direkt när jag kom hem slängde jag mig in i duschen ! Gosh snacka om ofresh, men nu fresh som en badanka. Fattar ni eller? Haha. Sen efter jag duschat färdigt så torkade jag håret och så och ja nu sitter jag här och ska platta håret, det är typ upp och ner och åt sidorna. Hehehe vet inte vad jag pratar om. Men iaf, ska gå till kk (kungens kurva HAAHHAAH) med min söta broder snart, han äter nu så jag skriver så länge. Han ska köpa godis och jag behöver en promenad. På hemvägen så ska jag sola, men det vet inte min bror om hhihih. Busigt.
Nej fyfan vad oseriöst det blev, gg ikväll annars nada. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0