Du vet inte hur ont det gör...

Hejsan hoppsan! Kom hem från Mimmi för ett tag sen, har tagit bort sminket och så bara! Vi gjorde inte så mycket , chillade gick till donken käkade gick till willys och köpte godis sen satte vi oss på ip och myste. Jag älskar verkligen dig gumman! Juste vi träffade på Jose också. Sen kom pappa och hämtade mig vid kvart i 10, pallade inte ta bussen hem :D.
Nu hade jag tänkt fixa lite låtar sen ska jag nog se på någon film, får se vad det blir. Är ganska trött så ska lägga mig tidigt idag!
Imorgon ska jag duscha och allt sen ska jag hem till Mimmi och ja ni vet redan vad vi ska göra!
Gtg puss!

Kommentarer
Postat av: bbrownie

Love you hunny <3

2009-05-08 @ 23:28:22
URL: http://riseeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0