Det bara e så

1. Tre ord varför du sist spydde? - Jag var sjuk
2. Vad gjorde du 07:00 imorse? - Sov
3.Vad gjorde du för 30min sen? - Åt kalaspuffar :))
4. Vad hände dig 1995? - Jag föddes
5. Vem fick dig att skratta senast? - Lilja tror jag
6. Vilken färg är din borste? - Svart
7. Vad köpte du sist? - Öh.. Vene
8. Vilken färg har du på din tröja? - Grå
9. Var förvarar du dina pengar? - Lite överallt
10. Hur var vädret igår? - Typ.. molnigt
11. Vad ser du framemot? - Lördag!
12. Snarkar du? - Nej faktiskt inte
13. Vad är 15? - Ett tal typ..
14. Vilken skostorlek har du? - 36
15. Vill du klippa dig? - Aa ska göra det på måndag
16. Är du över 25? - I dina drömmar
17. Pratar du mycket? - Ja typ
18. Kollar du på O.C? - Nej
19. Har ditt namn ett "x" i det? - Aa, ixda?
20. Känner du ngn som heter Steve? - Haha nej
21. Hittar du på egna ord? - Haha kan hända
22. Är du en typiskt svartsjuk person? - Mhm...
23. Vad har du för mobil? - Sony Ericsson w5.. någonting
24. Vem ringde dig senast? - Mamma
25. Biter du på naglarna? - Typ inte
26. Har du lockigt hår? - Aa efter jag har duschat
27. Vilken konsert ska du på härnäst? - Typ thevoice...
28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - Typ.. Mamma
29. Hur många gånger har du svurit idag? - Vänta ska kolla mina anteckningar..
30. Vilket ord säger du ofta? - Fan och va?
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? - Aa ska jag väl
32. Vem sa du ''jag älskar dig'' till sistt? - Mimmi
33. Vad borde du göra nu? - Fixa mig
34. Har du något smeknamn? - Idunn?
35. Sover du mycket? - Ibland
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? - Typ.. vet inte
37. När var du sist ute? - Typ för en timme sen
38. Har du gråtit idag? - Nej
39. Är du en glad person? - När jag vill
40. Har du roligt nu? - Inte direkt
41. Vad äter du helst? - Nada
42. Vem var du med sist? - Mimmi och August
43. Pratar du i sömnen? -  Nej
44. Vem kramade du sist? - Joanna
45. Nämn den bästa personen - "MimmiJoannaLiljaEmelie" ?
46. Tycker du om någon just nu? - Japp
47. Vill du flytta? - JA!
48. Hur ofta borstar du tänderna? - Typ.. två gånger om dagen
49. Är du egoist? - Hehe nej
50. Gillar du att bada? - Aa
51. Skrattar du åt allt? - Men.. typ
52. Vem får dig alltid att skratta? - Emelie haha
53. Gråter du när du tittar på filmer? - Om dom är gråtfilmer, aa
54. När grät du senast? - Typ förra veckan

Kommentarer
Postat av: emelie

haha älskar dig gumman ! <3

2009-05-14 @ 20:00:36
Postat av: Joanna

hahaha du glömde ju ditt andra smeknamn Idis:P hhii busig:D<3

2009-05-14 @ 22:24:16
URL: http://eexotics.blogg.se/
Postat av: Ida

Älskar dig också emelie :D <3

hahahah åh justefan! <33

2009-05-15 @ 14:42:00
URL: http://ddin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0