Dance fucker dance

Hola! Sitter i min säng och äter choklad, mhhihih busigt. Den här dagen har gått peeerfa! Började med att jag kom till skolan, fick gå på Pers bgs så satt med mina älsklingar. Slutade 9, gick runt till kvart över då sydde jag lite på mitt förkläde och sen 10 så hade jag engelska kp. Gick brabra och efter så var det lunch. Haha Mimmi sötnosen stog i köket med två skitfula idioter haha stackarn.. Jaja efter lunch redovisade jag äntligen steg 15 så nu har jag vg i engelska den här terminen. Good for me! Gick tillbaka till slöjden sen och sydde lite till. Ska sitta där imorgon också för jag måste verkligen bli klar! Tar sån jävla tid och jag  började så sent... Men vi har ju världens skönaste lärare, Mey haha! Hon är tung. Sen vid tjugo i två så gick jag och dom i min klass till gympan och det tog typ 20 minuter att gå dit... suck. När vi kom dit så bytte vi om och sen hade vi som sagt friidrott. Var asjobbigt och har jätteont i ljumsken. Stackars mig. Slutade tre och då missade vi bussen precis haha men sen hittade vi en busshållplats och tog bussen därifrån och nu är jag hemma! Eller ja för en halvtimme sen.. Mimmi mådde dåligt och orkade inte träna så jag ska bara chilla idag. Skönt. Pappa är ute och går nu och om han kommer tillbaka innan sex så ska vi åka och köpa nya skor till mig. I need! Annars ska vi göra det imorgon hihi.
Nej fyfan vad långt det blev nu, ska se någon film nu och dö. PÖ
 Ååh så jävla sexig man kan vara! Hans blick.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0