040509

Tjenna! Sorry för dålig uppdatering idag men har inte haft någon data. Idag då, vaknade 5 över åtta fixade mig och så gick jag hemifrån typ kvart i nio. Kom till skolan nio och gick på bgs i tio min. Sen chillade jag runt till 10 då jag hade matte kp. Gick på det idag, duktiga jag! Slutade kvart i elva och då gick jag och Lilja ut ett tag kom tillbaka och sen gick vi till centrum och käkade. Najs. Aja sen gick vi tillbaka till skolan och chillade i vilorummet tills vi slutade och då åkte vi hem till moi och käkade och kollade på gg. När det var slut så åkte vi till frunken och jag solade och så chillade vi till hennes buss kom. Hoppade på och åkte en station haha *careface* menmen kom till mamma runt sex tiden och packade ihop lite saker och sen åkte jag till pappa. Har kollat på joey och bara chillat galet. Ingen aning om vart min family är men dom kommer väl snart för jag är hungrig as hell! Har blivit hungrig typ hela tiden nu för tiden ganska wierd :s. Jaja nu blev det ointressant här, skriver maybe senare. Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0