-

Hallå där ! Ligger just nu i min säng, osminkad, nyduschad och med en sexig handduk på huvudet! Grr.. Emelie min ängel räddade mig igår, hade världens catfight med mamma och orkade inte vara hemma så dom kom och hämtade mig så sov jag där! Tack gumman, i love you. Imorse fick jag lite sovmorgon eftersom Emelie började halv 10. Kom till skolan typ då, chillade tills vi bestämde oss för att rulla till min far. Kollade på american pie tills min pappa kom hem.. Hihi opz. Då gick vi hem till Joanna istället och åt natchos(stavning?) med ost och donuts. Me like. Kom tillbaka till skolan runt halv två och så hade vi bgs och efter det skyndade jag mig hem. Tyvärr får ni icke veta vad jag ska göra ikväll, kommer inga fler inlägg förrän imorgon typ.
Ska fixa mig nu, sen göra en sak med pappa sen.......... Hihi hejs!

Kommentarer
Postat av: emelie

älskar dig oxå, du är alltid välkommen (: haha <3333

2009-05-16 @ 21:11:32
Postat av: Erika

det är du som är gossiptjej.blogspot.com väl ? snacka om töntigt ?

2009-05-19 @ 22:27:12
Postat av: Ida

Haha öh ? Nej det här är min blogg och jag håller mig till den

2009-05-20 @ 07:13:13
URL: http://ddin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0